KDE3 - problem s levym mysitkem

Tomas Travnicek xtravnic na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 28 12:06:12 CET 2002

Zdravim,
zajimalo by me, jestli se nekdo nesetkal s problemem, jaky mam ted ja. Od
doby, co jsem si nainstaloval RH7.3 a KDE3, tak se deji zajimave veci. Po
nekolika minutach prace me prestane v aplikacich fungovat leve mysitko
(prave a kolecko pritom funguji dale). Tento problem je jen uvnitr oken. V
menu, na plose a v liste oken (krizek, minimalizitko atd.) si muzu klikat
dle libosti...
Jen pro upresneni dodavam, ze v jinych WM se me nic podobneho nedeje.

Pokud ma nekdo nejakej napad, jak by se to dalo vyresit, tak predem dikec

       \    \_^_/    /       Tomas Travnicek
           :/   \:           xtravnic na fi.muni.cz

-- I pad na hubu je pohyb dopredu --