Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Martin Tomsik - e-ware.cz linux na e-ware.cz
Pondělí Říjen 28 13:33:58 CET 2002

Jan Kubik wrote:
> "Martin Tomsik - e-ware.cz" <linux na e-ware.cz> wrote

> blahopreji a dovolim si mit nasledujici otazky:
>
> 1.
> jak prohlizite, opravujete, odesilate dokumenty,
> ktere musi byt v .doc formatu a v OO je nelze
> spravne zobrazit

Jeste se nam nestalo, aby nejaky soubor ve formatu DOC nesel
opravit.

> 2.
> totez pro excel dokumenty,
Viz bod 1.

> 3.
> nejaky Vas zakaznik ma stranku vyrobenou od Vas a tvrdi,
> ze neni pod windows zobrazovana spravne - jak overujete
> opravenost takovych tvrzeni?
Takovou vyjimecnou situaci bysme resili pres Windows z VMWare.

> 4.
> zakaznik ma od Vas server se SAMBOU - ma problemy
> pri napojeni win-stanic - jak overujete?
Pokud jde o intranet, overime na miste (u zakaznika).
Jde-li to overit pres internet, da se pouzit napr.:
linuxovy program "gnomba".

> 5.
> zakaznik ma od Vas Mail server s clienty pod windows
> objevuji se problemy s Outlookem - kde a jak overujete?
Windows z VMWare.

> 6.
> zakaznikovi instalujete heterogeni sit s win a linux
> uzivatele na windows maji problemy s pristupovymi
> pravy mezi sebou a k servru. Kde testujete a navrhujete
> takova heterogenni reseni?
Opet Windows z VMWare.

> 7.
> na konferenci pripravujete prezentaci a je vyzadovana v ppt.
> jak postupujete
OpenOffice Impress -> ulozit jako -> ulozit ve formatu MS Power Point
97/2000/XP (nejak tak)

> dekuji
> s pozdravem honza

Neni zac