slocate shodi cely komp

Vladimír Třebický guru na cimice.yo.cz
Pondělí Říjen 28 16:57:59 CET 2002

Jedne krasne noci, kdyz se mela udelat udelat dalsi z mnoha updatu slocate
databaze spadl cely pocitac. Po restartu fungovat normalne, ale rano vzdy uz
zase nesel. Pamatoval jsem si, ze uz me na to nekdo kdysi upozornoval, tak
jsem zkusil spustit "slocate -u" a vida, pocitac opet totalne zatuhl. Nijak
jsem to neresil, proste jsem vymazal slocate a bylo. Jenze to same se mi
nedavno stalo, kdyz jsem potrebovat najit soubor a spustil jsem "find
/ -name 1234" a stalo se to same.

Nevidel jsem zdrojaky slocate ani find, ale neco mi rika, ze se snazi nejak
sofistikovane precist allocation table a v tu chvili se to zhrouti. Na
druhou stranu, clovek, kteremu se stalo to same, mel reiserfs.

Diky za napady

Vladimir Trebicky

--
Vladimir Trebicky