your mail

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 28 18:06:11 CET 2002

> Ano, typicka odpoved tady v konferenci, skoda. Byt v kuzi toho cloveka, asi
> bych padl pod stul. Man, man, man. Nic jste touto odpovedi nedokazal...

Kdyz mi na nejaky dotaz do konference nekdo odpovi jednim nebo dvema slovy
(z nichz prvni je man), tak jsem nesmirne rad, protoze to vetsinou
znamena, ze

1) reseni existuje
2) je vicemene jednoznacne
3) neni v tom zadna zaludnost, na kterou by bylo nutne upozornit

Navic takovy prispevek je velmi prehledny. Proste koeficient
uzitecnost/pocet slov je maximalni mozna. Skoda, ze se jednim slovem neda
odpovedet na vsechno :-((

-- Honza Houstek