Vim a Backspace

Michal ©pondr nwad na volny.cz
Pondělí Říjen 28 21:44:04 CET 2002

Dobry den!
Stahl jsem si Vim verzi 6.1 a nainstaloval jsem ji. Zjistil jsem vsak, ze nepodporuje tak dobre
nektere klavesy, jako moje predchozi verze. Konkretne je to Backspace. Kdyz napisu nejaky odstavec +
Enter a nasledne ho chci opet smazat, nemuzu se ``dostat'' pres ``znak'' Enter. (doufam, ze to bylo
vysvetleno aspon trochu srozumitelne).
Spustil jsem GUI (vim -g) a vybral jsem Edit|Settings Window. V seznamu vseho mozneho, co nastavit,
jsem zahledl ``zajimavou'' polozku:
Backspace
specifies what <BS>, Ctrl-W, etc. can do in Insert mode
		set bs=
Nevim vsak (pokud je to spravna volba), co za 'set bs=' napsat.
Za kazdou radu dekuji.

---
Michal ©pondr

Daląí informace o konferenci Linux