Tip na program - byt, nabytek, rozestaveni

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 28 21:09:29 CET 2002

On Mon, 28 Oct 2002, Martin BodlĂĄk wrote:

> Hezky den vsem.
> Hledam program a nejak se nemuzu dohledat.
> Google nic, Freshmeat nic. Mozna neznam spravna klicova slova :-)
>
> Melo by to umet na zaklade nakresleneho pudorysu bytu a tvaru a velikosti
> nabytku pomoct mi rozestavet nabytek nejak podle mista a vubec.
> Neco jako kdyz si to vystrihnete ze ctvereckovaneho papiru, ale na
> obrazovce pocitace (ono to pak treba jde vytisknout a tak...)

Kdysi jsem na to pouzil CAD pro navrh plosnych spoju. Jednotlive kusy
nabytku si udelate jako knihovni prvky. CAD umoznuje rotaci mirror
kopirovani a vsemozne kresleni, ma obvykle podporu vrstev...