Uff (Povzdech) [ Was Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16 ]

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Říjen 29 09:06:56 CET 2002

Zdenek Kaminski wrote:

>Hmm, s tim nesouhlasim. Presne takovy postup jste nezminil. Ve svem
>puvodnim prispevku pisete:
>
><cast puvodniho prispevku pana Dudy>
>stahnul jsem z ftp://updates.redhat.com rpm zdrojaky jadra
>kernel-source-2.4.18-17.7.x.i386.rpm + vsechny posledni zaplaty
>klicovych casti systemu / glibc, modutils, gcc atd. pro RH7.3
>Nainstaloval jsem vse bez problemu.
>Pomoci make menuconfig zkonfiguroval vlastni jadro, potom make dep, make
>clean, make bzImage a make modules.
>No a pri tech modulech to konci errorem.
><konec casti puvodniho prispevku pana Dudy>

> [...]
Prominte, ale nectete, protoze o jeden prispevek dale jsem to doplnil o
make mrproper resp. make distclean a stejne to neslo.
Az kolega Benes poradil make oldconfig.

Pozn. c.1: mel jsem dojem, ze tato konference je prave urcena k reseni
techto problemu. Nemam dojem, ze muj dotaz byl az tak trivialni, ze by
Vas musel tak STRASLIVE ROZCILOVAT. Mam kompletni archiv teto postovni
skupiny nekdy od roku 99 a je pravda, ze na nektere otazky opravdu
nestoji reagovat. Pokud jsem se ovsem opravdu dotknul Vaseho cteneho
ega, tak se jeste jednou omlouvam a vsem kterym tato zprava dojde. V 99%
pripadu se zasadne neucastnim slovnich valek, ale zde se musim ohradit.

Pozn. c.2: pokud by jste to opravdu cetl, tak by jste zjistil, ze jsem
problem vyresil (prelinkovanim v /usr/include), jenom mi nebylo jasne
proc to nefunguje s glibc-kernheaders od RH.

Omlouvam se, to je opravdu jiz vse v tomto threadu. Dekuji vsem za radu.

Duda