Stavba domaci site

koudelkamichal na centrum.cz koudelkamichal na centrum.cz
Úterý Říjen 29 10:09:23 CET 2002

Dobry den,

Dotaz ktery mam se bude jevit mnohym jako absolutne primitivni, ale nemam ve stavbe siti vubec zadne zkusenosti.

Chtel jsem spojit svuj pocitac (Duron 550 128Mb RAM) s jinym (P120 24Mb RAM) na kterem by bezel pouze Apache a ftp server. Na obou pouzivam Linux Mandrake ve verzich 9 a 7.2. IP adresy techto pocitacu jsou 255.255.255.2 (Duron) a 255.255.255.1 (Pentium). Bohuzel i pres nastaveni site v instalacnim programu Mandrake se mi stale nedari ani ping na sebesame jinak nez pres loopback jsa castovan hlaskou "network is unreachable".

Predem dekuji za odpoved.

Michal Koudelka

Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz