RADEON 9000

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Říjen 29 10:23:25 CET 2002

Petr Bláha wrote:

> nemohl by mi nekdo poradit jak rozbehnout grafiku RADEON 9000 pod Linuxem.
> Vubec se mi nedari ji rozbehnout v nejake rozumne obnovovaci frekvenci.
>
> Mam Xfree86-4.2.0.

Zrovna  v sobotu jsem na to u nekoho koukal. Podpora v 4.2.0 neni, dival
jsem se i na 4.2.1, tam je podpora pro 8500, dle nejakych tvrzeni to
s tim melo chodit, realita je jina.
Zkousel jsem rozchodil i framebuffer, bez uspechu. Jak se karta prepla
do grafickeho rezimu, tak natankovala na monitor takovou obnovovaci
frekvenci, ze monitor odpadl (a nepodarilo se mi to nejak ukecat).
Nakonec to jelo jen jako vesa s nic moc frekvenci nebo VGA16.

	Majkl