Uff (Povzdech) [ Was Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16 ]

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Říjen 29 10:29:16 CET 2002

> Nenasel jsem v archivu, co ze jste to presne udelal, takze to upozorneni
> napisu:
>
> V /usr/include *musi* byt hlavicky jadra se kterym byla glibc kompilovana.
>
> V _ZADNEM_ pripade tam nesmi byt hlavicky aktualniho jadra se kterym glibc
> kompilovana nebyla.

Mozna se ptam blbe, ale proc ?

a) hlavickove soubory jsou stejne - pak je to jedno

b) nejsou stejne - ale pak by kompilovana aplikace mela spis
znat interface jadra nad kterym pobezi, ne ?

A co se tyce glibc, jeji interface je prece v balicku glibc-
devel, takze vazba na "stare" hlavicky jadra mi nepripada
logicka.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s