Mapa modulu - bylo Re: Uff (Povzdech)

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Říjen 29 10:47:30 CET 2002

Ja mam dotaz z podobne becicky - mam RH6.2 a po zkompilovani jadra a
modulu mi make modules_install vytvori /lib/modules/2.4.18 a do toho
nasype prelozene moduly. Jenze - ony se mrsky objevi v
/lib/modules/2.4.18/kernel/drivers a nikoli primo /lib/modules/2.4.18
jako u jader rady 2.2. Takze mi behem bootu jadro nenajde zadne moduly.

Vse funguje pote, co udelam
cd /lib/modules/2.4.18; ln -s kernel/drivers/* ./

Snazil jsem se najit neco jako module-map, ale nikde nic. Taktez README
mlci jako hrob. System-map mam spravnou.

Je nejaky zpusob, jak se dobrat ke korektnimu chovani bez symlinku, nebo
je treba tyto tvorit pokazde ?

Diky,

Vasek