Status OK - Canon Powershot G2 na Linuxu

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Říjen 29 11:00:27 CET 2002

Zdravim,

pokud se nekdo rozhodujete koupit Canon Powershot G2 a nevite, jestli
funguje pod Linuxem, tak ted uz vite - funguje to.

Konkretne tedy na tom, co mam doma - Asus MEL-M, Celeron433, jadro
2.4.18 s podporou USB a usb-uhci modulu, s programem libusb 0.16 a
GPhoto2 verze 2.1.0.

Canon (zadny) sice nema USB Storage Class, proto nefunguje jako
pripojeny HardDisk, ale GPhoto2 jede dobre.

Jak to delam ja:
- natahnu modul usb-uhci (usbcore mam primo v jadre)
- pripojim USB kabel mezi fotak a pocitac
- zapnu fotak do polohy "VIEW" # debug messages se objevi na obrazovce z
modulu usb-uhci
- > gphoto2 --summary # vypise ze nasel Canon G2
- > gphoto2 -P # stahnu vsechny soubory (fotky, video) do aktualniho
adresare

Zatim jsem neprisel na to, jak gphoto maze CF kartu. Sice tam je
parametr ( >gphoto2 -D) ale to mi jaxi nefunguje. Ale ono se da vymazat
vsechny fotky primo v menu na fotaku, takze tak horke to neni.

Vasek