OT Re: Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

bl bl na mavipet.sk
Úterý Říjen 29 12:36:25 CET 2002

>  Pokud chcete menit lidi, musite nejdrive zmenit zakladni principy,
>  vymenu lidi si pak vyzada system sam.

len zabudas ze cely system je tvoreni ludmi co su v tom systeme a pokial
nezmenis tych ludi (myslenie alebo kus po kuse) nemas sancu zmenit
system. Je to rovnake jak ked nieco vybavujes: posielaju ta od certa k
diablovy a spet obklukou cez kotolnu. A pritom ked si nastudujes zakon a
vyhlasky a obuchas im to o hlavu zistis ze to co od teba vyzadovali
nepotrebujes, nikam ist nemusis, nec neplatis, ... a oni ti to musia
spravit a tomu uradu kam ta hnali to musia poslat oni.

> znicit ju!
>
>  Sorry, ale to je uvazovani hodne G.Bushe,

Tak takto ma neurazil nik za cely moj zivot. Prirovnat niekoho myslenie
k mysleniu najvedsieho imbecila na svete je fakt silna kava.

>  IMHO z dlouhodobeho hlediska je lepsi resit duvody vzniku te blbosti
>  nez s ni do nekonecna bojovat (i kdyz v nekterych pripadech je pro
>  nekoho mozna pozice bojovnika vyhodna:-)

Ludska blbost je rekurzivne forkovanie sama seba takze bud jej davas
KILL -9 alebo zachvilu bude vsade. Ak chces vediet dovod ludskej blbosti
tak to ti poviem jej povod je v nasej lahostajnosti voci jej existencii
a hladani inich dovodou ako tych co su jasne.

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z