Problem se multiprocesorovym jadrem

Jirka Kubik linux na mukt.cz
Úterý Říjen 29 12:43:53 CET 2002

Ahoj,

ted jsem si vzpomel jeste na jednu vec. Mam tady server DELL PowerEdge v konfiguraci dual PII na 266 Mhz, 256 Mb Ram, 10 Gb SCSI HDD a 2 x integrovana 10/100 sitovka s 3Com chipem. Na tom stroji bezelo jadro tusim ze 2.2.18 distribuce byla tusim RedHat 6.2. Pokusil jsem se nainstalovat SuSe 7.1 a kdyz zvolim jadro 2.2.x tak se stroj restartuje bez jakekoliv hlasky hned po pote co probehne lilo. Pokud zvolim jadro 2.4.x tak se dostanu k tomu, ze pri zavadeni jadro vyhodi chybu Kernel panic [lk349fnao4u98gd094r] nebo podobny nesmysl a tim to zkonci. Nemate s tim nekdo nejake zkusenosti ?

Diky Jirka