glxgears [ Was: "step by step" instalace ovladacu nVidia]

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Říjen 29 16:14:43 CET 2002

> Vam to s hw akceleraci ??
>
> Tak to nevím, hlavne nevím jak to poznat. Ale jinak je to RH 8.0 + upgrady,

glxinfo

> deska s KT333, Athlon XP 2100+, 512 MB DDR 333, GeForce 2 MX 400 64MB,
> ovladace z nvidia.com + nastavení XFRee dle readme k ovladacum. Hry na tom
> nehraji takze mi ten rozdíl výkonu nemrzí, spis me to zarází. Vysvetlení
> která me napadaji jsou a) nejede s hw akceleraci b) mam verzi PCI (coz asi
> nebude ono neb ten rozdíl je docela výrazný).RT

jeste mne napada, ze to ten dotycny mohl merit stylem: na jedne virtualni
plose pustim glxgears, prepnu se jinam a pracuji, nasledne se prepnu zpet a
ejhle ta krasna cisla :-)

--
z.p.