MDK 9.0 a urpmi sources pre contrib ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Říjen 29 16:50:44 CET 2002

netusite niekto, ci niekde neexistuju zdroje pre urpmi ( MDK 9.0 ) na
contrib archiv ? je vcelku obsiahly a MDK 9.0 na svojich CD neobsahuje
niektore veci, ktore napr. este na MDK 8.2 boli sucastou distribucie a
najradsej by som bol, keby som nemusel tahat vsetko rucne, ale namapoval
by som to do urpmi, nech sa stara ono ..

neriesili ste to niekto ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying