OpenOffice neotevre .dbf?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Říjen 29 16:50:26 CET 2002

   From: Michal Samek <webmaster na tony.cz>
   Date: 29 Oct 2002 16:10:30 +0100

Zdravím,

   > umi vase OO cz (1.0.0 nebo 1.0.1, win nebo lin) otevrit .dbf jako
   > spreadsheet, nebo vam to taky otevre v tom oo writeru jako text?

OpenOffice.org 1.0.1 (je jedno jestli CZ nebo klasický) otevře jenom
některé DBF soubory. Je to velmi podezřelé - zkuste se podívat na diskusi
k chybě
https://sourceforge.net/tracker/?func=detail&atid=467192&aid=624898&group_id=52537
Napsali jsme toho tam poměrně hodně :-) Nejlépe bude problém reportovat do
IssueZilly včetně příkladů souborů, které se otevřou v Calcu a samozřejmě
také těch, které se otevřou ve Writeru...

   > Bud delam neco blbe nebo pokud to neni jen u mne, tak to zreportuju.

Díky za to - dejte prosím do CC: adresu pjanikatopenoffice.org.

Díky.
--
Pavel Janík

Don't compare floating point numbers just for equality.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)