glxgears [ Was: "step by step" instalace ovladacu nVidia]

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Říjen 29 20:27:47 CET 2002

>Pak uz snad jenom asi to, ze singlehead G400 mozna chybi vic nez jenom ta
>druha hlava :-)

Tak jakozto zminovany "autor puvodniho prispevku" se ozyvam. Nejde
o zadny "podvod", glxgears spoustim ve standardni velikosti 300x300
na popredi a cucin na nej.

Karta je "NVidia GeForce2 MX/MX 400", CPU Duron 700MHz, RAM 256MB.
Chipset VIA KT133, deska Biostar - docela sunka. Rozliseni displeje 800x600,
barevna hloubka 16bpp. Jadro 2.4.18 prelozene skoro uplne monolyticky
bez agpgart modulu specifickeho pro moji desku, tj. pouziva se ovladac
aqp zabudovany v ovladacich nvidia. To byva rychlejsi nez pouzivat jaderny
agpgart. Nvidia ovladac mam ve verzi 1.0.2960, gcc 2.95.3.

Pokud by nekdo stal o zrychleni, zameril bych se na preklad jadra bez one
agp podpory a na duslednem odstraneni MesaGL knihoven.

Vesele se vrtici kolecka preje
OldFrog.