E-mail klient zvladajuci...

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Říjen 29 20:48:09 CET 2002

Ahojte,

existuje nejaky rozumny e-mail klient, zvladajuci pre POP mailbox
oboje nasledujuce:

1) stiahnutie a ukazanie iba hlaviciek, v nich sa potom
   da zvolit, ktoru spravu chcem vidiet celu, ktoru
   chcem nechat na serveri a ktoru chcem rovno zmazat

2) moznost "zmaz to zo servera vtedy, ked to zmazem
   u seba"

Ide o co mozno najuspornejsi pristup k poste - zmazanie
spamov a.p. bez ich stahovania, nechanie dlhych alebo
nedolezitych sprav na cas, kedy je k dispozicii
rychlejsie spojenie a zvysok si skopirovat na lokalny
stroj, ale zaroven nechat na serveri dovtedy, kym
sa nerozhodnem to vymazat.

Moznost 2) ma napr. Mozilla, ale program zvladajuci 1)
(samozrejme za predpokladu, ze to POP server vie) som pre
Linux nenasiel. Nanajvys mozem obmedzit max. velkost
stahovanej spravy. Kedze to ale bez problemov zvlada
tak moj iPaq, ako aj T68i, verim, ze sa najde aj
linuxovy klient :-)

Zdravi
--
                                 Stano