Re: Mirne OT: Sharp Zaurus

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Říjen 30 08:00:23 CET 2002

Dobrý den,

> a pocita sa extra) a europske obsahuju dan. Podobne
> je US zaruka loteriou a zaruka v EU minimalne pol roka
> a dva roky na skryte vady.

Na výrobky velkých značek je tzv. "Wolrdwide záruka", kdy
by Vám měli reklamaci přijmout v jakékoli pobočce na světě.
Otázka je ale, jestli by ji přijali čeští zástupci; myslím,
že to je jejich povinnosti spojenou se smlouvou o výhradní
distribuci (zde NEPA), ale mohli by tvrdit, že výrobek ne-
distribuujou a tímpádem ani nepřijmou.
Takže je možný, že by jste s tím musel zase někam do Vídně,
což se může opět trocha zkomplikovat.

******

Já mám dotaz trochu mimo téma: Jak komunikuje Sharp Zaurus
s Linux PC? Já jsem si nevšiml, že by v balíku palm-pilot
byla podpora pro Zaurus.

Já si Zauruse všímal, ale měl jsem kdysi jeho předchozí
generaci (zavírací palmtop, ČB, dotyk. displej, vlastní
sharpovskej OS, 2 MB), s nímž jsem nebyl příliš spokojenej.
A tak jsem zvolil raději Clié+klávesnička. Ale uznávám,
že nová generace Zauruse s Linuxem může být o něčem úplně jiným...

Oak

Reklama:
Zapoj svoji osobnost. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=36150%26url=http://www.nokiagame.cz