*.avi soubor a prehravac umejici titulky

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Středa Říjen 30 08:58:15 CET 2002

On Wed, Oct 30, 2002 at 08:50:47AM +0100, Jan Beitl wrote:
> Dobry den,
> chci se dotazat, jaky program lze pouzit pro prehravani *.avi souboru
> pod Linuxem ( RH8 )? Noatun umi jen *.mpeg. Nebo co je potreba
> doinstalit, aby noatun umel i *.avi.
> Dale se chci zeptat, jestli existuje program, ktery umi nacitat
> titulky ?
> Predem dekuji.
> Honza Beitl
> P.S. Prohledal jsem archiv konference a nikde ani
> zminka.
mplayer ... <NOFLAME> este som nevidel lepsi prehravac ;-) </NOFLAME> Dokaze to prehravat koooopec formatov, titulky podporuje velmi dobre, ma vela vystupnych pluginov (squely je napriklad ten pre AALIB, uz ste pozerali film cez SSH na textovom terminali ? ;-)) )

--
Megac