MDK 9.0 a KDE3 - nespoustejici se aplikace

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Středa Říjen 30 09:25:50 CET 2002

DD,

v moji distribuci MDK 9.0 se mi stava, ze kdyz v KDE spustim nejakou
aplikaci, napr. konsoli, nabehne v pohode, ale kdyz ji uzavru a
spustim znovu, napr. po pate se jiz nespusti, proste jen v liste
chvili sviti konsole, vedle ni blikaji hodiny a za chvili se sama
zavre. Musim restartovat, aby slo vse spustit.

Dela to jakakoli aplikace, zacina me to rozcilovat, copak
nemuzu bez restartu trikrat spustit a zavrit prohlizec?!?? Pro
jakoukoli praci je to naprosto siileny... uz z toho zacinam blaznit :)

Nevite nekdo, cim to je, jak to napravit, atd.?

Diky za reakce.

S pozdravem

Horak Zdenek (horak na ders.cz)
DERS s.r.o. (www.ders.cz)