Silne OT: Nakupovani v zahranicnich internet shopech

bl bl na mavipet.sk
Středa Říjen 30 09:51:00 CET 2002

> Zajima me, jestli je nutne mit ucet vedeny v dolarech, kdyz chci
> nakupovat v americkem shopu. Mam ucet u E-banky, rikam si, ze by
> mohlo fungovat prime prepocteni men, ale nejsem si jisty, tak bych
> uvital nekoho, kdo s tim ma zkusenost.

jedine co je podstatne je typ platby. najrozsirenejsie su tieto dva:
1.) pladba platobnou/kreditnou kartou (pokial mate medzinarodnu VISA
alebo Eurocard/Mastarcard tak mozete nakupovat takmer vsade)
2.) pladbou bankovym prevodom (pokial mate inetbanking tak to nieje omoc
zlozitejsie ako platit kartou a navise je to bezpecnejsie)

> Jestli by pripadne mohl napsat i na co si dat pozor.

No naco pozor nato ze ked budete posialat udaje z karti aby ste sli cez
https a musite druhej strane verit. A pocitajte ze este si budete musiet
odlozit na clo.

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z