your mail

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Středa Říjen 30 09:58:25 CET 2002

>Ano, typicka odpoved tady v konferenci, skoda. Byt v kuzi toho cloveka, asi
>bych padl pod stul. Man, man, man. Nic jste touto odpovedi nedokazal...
>
>Pokusim se byt sdilejsi, protoze tazajici se kolega neni profi uzivatel, jinak by se
>neptal, ze :)
>
>Takze. Disk zapojde. Pomoci fdisk /dev/hdb (pokud /hda je vas prvni disk) si
>musite na disku nastavit partitions pomoci fdisk. Tam zvolite n jako new a
>pak velikost, a nakonec typ, pomoci L zvolte typ 83 = Linux.
>
>Pak na disku vytvorte system, pomoci mkfs -t ext2 /dev/hdbx (kde x je
> [...]
Jak chcete odpovidat na nepresne polozenou otazku? Ta vase odpoved take neni presna.
Funguje jen a pouze na Vami popsane hw konfiguraci.
Kdyz se Vas zeptam ze mi nejede auto jak to opravim, tak mi taky muzete odpovedet, ale urcite se netrefite do poruchy.
Navic Vasim zpusobem je schopen si pri spatnych podminkach a trose nesikovnosti (nebo moc odvahy ...) zacatecnik poskodit i jiny disk.
Radsi at si precte manual a tim alespon zjisti jak SPRAVNE polozit dotaz. To mi pripada OPRAVDU dulezite!
Je mi jasne, ze vsechny dotazy nemuzou byt typu "na radce X mi hazi program Y ve verzi Z chybu bla bla. Knihivny atd...",
ale dokud neni presny alespon na zakladni urovni, neda se odpovedet spravne. A tento dotaz nebyl.

Pavel Benisek
PS: Rad poradim, ale musim si byt jisty, ze rada nemuze uskodit. Nerad bych aby to vypadalo, ze na Vas utocim.
Pouze vysvetluji svoji filozofii, kterou nehodlam nikomu vnucovat jak se o to nekteri (ne vy) snazi...