PPTP masq module pro kernel 2.4

Pavel Krpata taylor na volny.cz
Středa Říjen 30 10:28:45 CET 2002

Diky, koukal jsem na to, ale je to 2.4.19rc3, takze ne uplne finalne
stabilny release kernelu. Pockam az budou plne funkcni patche na kernel,
popr. nebude potreba patchovat a jen kompilovat.

Pavel

--------------------
On Tue, Oct 29, 2002 at 02:07:28AM +0100, Taylor wrote:
> Zdravim vsechny priznivce Linuxu,
Cau.

> Mam takovy dotaz, stahnul jsem z CVS netfiltru (cvs.netfilter.org) patch
na
> PPTP conntrack a nat, ale uz nekolik hodin se snazim kernel prekompilovat
> stale koncim na tom ze se musim hrabat ve zdrojacich a doupravovat veci co
> ten patch opatchoval nespravne, aby to slo prekompilovat.
Skus
http://gd.tuwien.ac.at/linux/routehat/RPMS/kernel-blahblahblah

Avsak domnievam sa, ze v tej verzii, ktora je v tom RPMku moze sposobit
zmrznutie pocitaca, obcas mi mrznu 2 rutre a zaboha neviem prist na pricinu.

Inac su tam aj SRPMka.