your mail

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Říjen 30 11:06:43 CET 2002

On  0,  wrote:
> From: Michal Kubecek <mike na mk-sys.cz>
> Subject: Re: your mail
> Date: Tue, 29 Oct 2002 23:35:30 +0100
> To: linux na linux.cz

> Stokrát nic umořilo osla. Zkuste si projít archiv a odhadnout, kolik
> procent dotazů by se tu vůbec neobjevilo, kdyby si tazatelé přečetli
> Meta-FAQ a řídili se jím. Nehledě na to, že v té manuálové stránce
> je vše obvykle popsáno důkladněji a přehledněji než by to kdokoli
> popsal tady.

TO je přece nesplnitelné - nebuďte tak puritánští! Kolik lidí by přežilo,
kdyby se ve 100 procentech případů dávala přednost zprava!!!!

S těmi zbytečnými dotazy SAMOZŘEJMĚ souhlasím, ale když nevíte kudy kam,
neznáte souvislosti, je vám odpověď man mount na prd! Jistě jste si četl
někdy manuál k mount, myslíte, že jeho délka a složitost odpovídá chápání
laika? Dělám s Linuxem dva roky a UNIXem snad deset (s přestávkami) a mnohé
taje těchto věcí jsou mi stále skryty. Tak prosím o schovívavost.

Martin