OSPF, linux, minimal

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Říjen 30 11:43:24 CET 2002

Pavel Trefný <spork na sporknet.cz> writes:

> Na OSPF bych doporucil BIRDa ci gateda. Spoluprace s CISCO je 100%
> funkcni akorad se musi rucne nastavit hello a dead interval.

Az na to, ze to neni pravda. BIRD nema implementovany area a reakce
autoru na ohlaseni chyby (dokonce s patchem) se pohybuji spis v radu
mesicu :-( Proste BIRD rozhodne zatim ne (ikdyz se mi zpusob
konfigurace fakt hodne libi).

Gated neni free, takze jedine rozumne reseni je podle mne zebra.

Brno, Czech Republic