Uff (Povzdech) [ Was Kernel 2.4.18-17.7.x nejde prelozit s glibc-kernheaders-2.4-7.16 ]

Středa Říjen 30 12:15:21 CET 2002

Miroslav BENES wrote:
> Ne. Ale na druhou stranu chci pri upgr jadra vyuzivat jeho
> novejsich vymozenosti - mozna se vyjadruju nepresne, ale jde mi
> o to, ze npvejsi jadro muze mit vlastnosti, ktere by aplikace
> treba i rada vedela a vyuzila, ale takto se k nim nedostane.
> Berte me ale s rezervou, protoze pod linuxem (zatim)
> neprogramuji a ridim se v tomto spis selskym rozumem.

	Poustim se na tenky led, protoze muj domov je presne o vrstvu vyse, ale
domnivam se, ze to az tak horke neni, protoze jadro nabizi sve 'sluzby'
pomoci ruznych volani a tak tyto moznosti muzeme vyuzit okamzite. V
techto vecech vam glibc dela akorat obalku - zhruba jako treba MFC nad
Win32 - a vsechny standardni funkce, vcetne ANSI standardu jsou vnitrne
presne takto implementovany.