*.avi soubor a prehravac umejici titulky

Antonin Chadima antonin na chadima.jcu.cz
Středa Říjen 30 13:37:10 CET 2002

On Wednesday 30 October 2002 09:01, you wrote:
> [...]

mplayer je skutecne velmi vymakany
a tento projekt je dnes velmi univerzalni

pokud vlastnite slabsi stroj
vase jedina cesta povede pres mplayer

instalace muze byt slozitejsi
protoze ho bylo nutne donedavna komplikovat
dnes ale existuji i rpm balicky (redhat atd..)
takze zadny problem
a je soucasti distra mdk
(pripadne si muzete stahnout plf balicky
ktere obsahuji rozsireni ktere nejsou zcela
ok s gpl a nekterymi pravnimi systemy
win32 kodeky atd)

mnozstvi kodeku jak zvukovych tak video
vas prekvapi
pouzivam ho ptoto pro sve ubohe win kamarady
a konvertuji v nem stazene filmu z inetu
z ruznych divokych formatu
do nejakych jinych
ktere jejich stroje podporuji ;-)
k tomu slouzi mencoder
ktery je soucasti projektu mplayeru
navic se v nem daji delat jednoduche upravy videa

xine je take vyborny produkt
nema vsak veskere vymozenosti mplayeru
a obcas tvrde pada ci se kouse
coz sami autori pripousteji