your mail

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Říjen 30 13:59:53 CET 2002

On Wed, Oct 30, 2002 at 11:06:43AM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:

> TO je přece nesplnitelné - nebuďte tak puritánští! Kolik lidí by přežilo,
> kdyby se ve 100 procentech případů dávala přednost zprava!!!!

IMHO více než dnes, kdy to dělá jen někdo. :-(

> S těmi zbytečnými dotazy SAMOZŘEJMĚ souhlasím, ale když nevíte kudy kam,
> neznáte souvislosti, je vám odpověď man mount na prd! Jistě jste si četl
> někdy manuál k mount, myslíte, že jeho délka a složitost odpovídá chápání
> laika? Dělám s Linuxem dva roky a UNIXem snad deset (s přestávkami) a mnohé
> taje těchto věcí jsou mi stále skryty. Tak prosím o schovívavost.

To, co teď napíšu, se vám možná nebude líbit, ale já to tak cítím.
Pokud je někdo natolik laikem, že nedokáže pochopit manuálovou stránku
k mount nebo fstab, neměl by je používat. Místo toho by si měl buď
sehnat někoho, kdo mu to nastaví, nebo nastudovat základní literaturu,
díky níž ty manuálové stránky pochopí (nebo je nebude potřebovat).
Step-by-step návod naslepo nadělá IMHO víc škody než užitku.

                                                         Michal Kubeček