RH 7.3 a Palm m515

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na oku-st.cz
Středa Říjen 30 14:43:52 CET 2002

Rudolf Ulc wrote:
: Dobrý den
:
: mám problém s připojením palmu m515 přes USB v RH linuxu.
:
: Mám pilot-link 0.11.5 a jpilot 0.99.3.
:
: Pokud používám pro komunikaci s palmem jpilot, funguje zařízení
: /dev/ttyUSB1 - úplně bez problémů.
:
: Pokud použiji přímo pilot-link např. pilot-xfer ... zařízení
: /dev/ttyUSB1 nenexistuje - s jedinou vyjímkou -
: když použiji pilot-xfer jako úplně první příkaz pro práci s palme
: (třeba pro výpis obsahu paměti palmu)
: na konci provedeného příkazu pilot-link spadne na výjímku v jádře (v
: modulu visor.o nebo modulů pro USB).
: Pomůže vyjmout z jádra všechny moduly pro Palm a USB a natáhnout je
: znovu.
:
: Setkal jste se někdo s podobným chováním?

>	Tenhle problem jsem nevidel (mam m125 a svoje vlastni
>jadro). Zarizeni /dev/ttyUSB1 zacne existovat, az zmacknete HotSync
>button na kolebce (a tim dojde k hot-plug udalosti na USB).

To je jasné, předchozí popis se vztahuje až na stav po 1 stisknutí
tlačítka "naprázdno"

>Jpilot to
>dela tak, ze zkousi nejakou dobu /dev/ttyUSB1 otvirat znovu a znovu.
>Pilot-xfer to zkusi jednou a pak zahlasi chybu.

>	Je mozne ze vam pomuze budto vymena jadra nebo neco s USB
>(vymena uhci.o <--> usb-uhci.o, napriklad).

Jádra byly RH 2.4.18-10 a 2.4.18-17.7.x - chovaly se v podstatě
stejně.

Děkuji za odpověď

Ing.Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice