USB zarizeni a ikona na plose KDE

Jan Beitl jan.beitl na seznam.cz
Středa Říjen 30 15:30:31 CET 2002

Dobry den,
pokusil jsem se dostat ikonu USB memory storage na plochu v KDE,
editoval jsem soubor /etc/fstab. Pridal jsem tam radek  /dev/sda1 ...
/mnt/usb .... vfat ... 0 0 ( bez tecek ). Na plochu v KDE jsem si
vytvoril ikonku, vse funguje Ok. Ale pokud PC vypnu a druhy den
zapnu, hlasi to pri startu, pokud neni USB zarizeni pripojeno, ze v
souboru fstab neni ukonceny radek ( nebo neco v tomto smyslu ). Po
zalogovani a nastartovani KDE vse funguje v poho.
Co mam do /etc/fstab souboru dopsat, abych se " zbavil" te hlasky pri
startu ?
Diky za info.
Honza
Beitl