Apache: MaxClientsPerHost ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Říjen 30 16:09:31 CET 2002

	Zdravim,

	stala se mi takova divna vec - od vcerejska na svem virtualnim
WWW serveru http://ftp.fi.muni.cz/ pozoruju enormni narust klientu,
kteri stahuji RPMka Mandrake zpusobem, ze si otevrou treba 60 spojeni
zaraz, mnohdy i na tentyz soubor, a stahuji. Je mi to v podstate jedno,
(pojede jim to stejne pomalu, protoze bottleneck neni u nas), jenze
dosahnu limitu MaxClients a nikdo jiny se na muj WWW server (vcetne
www.linux.cz) nedostane. Zkousel jsem na routeru blokovat prislusne
IP adresy, ale budto to nekdo dela schvalne nebo je takovych lidi vic,
proste za chvili se objevi z jine IP adresy totez.

	Nevite nekdo jestli existuje moznost v Apachovi omezit mnozstvi
spojeni z jedne IP adresy? Reseni ktere je ted na /. v sekci Apache
mi nevyhovuje - nechci klienty omezovat na pocet stazenych stranek
v casovem intervalu, ale na pocet soucasne otevrenych spojeni.

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|