Problem s PCI adapterem pro pcmcia ORiNOCO

Ales Kovacik ales na unitip.com
Středa Říjen 30 17:25:07 CET 2002

Zdravim,

myslim ze update BIOSu je vice nez zadouci v tomto pripade, ale myslim, ze
to bude chtit 2.2
Take jsem neco pochytil ohledne "nekompatibility" ovladace pro PCI verzi
radice.
Je vhodne nahradit stavajici modul i82365.o jinou verzi, patchnutou pro PCI
verzi.
Mohu poskytnout, ale nemam osobne vyzkouseno.

Ales K.

-----Original Message-----
From: parent na email.cz [mailto:parent na email.cz]
Sent: Wednesday, October 30, 2002 3:11 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Problem s PCI adapterem pro pcmcia ORiNOCO

Dobry den

Prosim Vas,
1. jak v RH-7.2 rozpoznat hardware PCI adapteru pro ORiNOCO a jak jej
nakonfigurovat, jak se toto zarizeni prezentuje?
2. nezlobte se, ale problem s tim mozna uzce souvisi-jak na upgrade "pci
biosu" na verzi 2.2, kdyz pro moje AST 166MHz jsem sehnal jen upgrade na
2.1? Neni snad uz mozno vyse upgradovat kvuli stari pocitace? A konecne jak
zjistim a co vlastne znamena PCI header type 2, ktery by mel garantovat to,
co verze 2.2?

Mnohokrat dekuji

Zajdlik

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.406 / Virová báze: 229 - datum vydání: 21.10.2002