OpenOffice neotevre .dbf? Mozne vysvetleni

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Říjen 31 01:20:44 CET 2002

Michal Samek wrote:

>Myslim si, ze to neni chyba v importu .dbf, protoze mi to vsechny
>problematicke .dbf otevrelo pomoci vyse uvedeneho vlozeni listu ze
>souboru.
>
>Podle mne je chyba v detekci mime (nebo proste typu) souboru, mozna to
>'prebije' nejaka chybna definice. Mne to treba tlaci pri tom importu
>nejaky 'Webovy dotaz'.
>
>Muzete to nekdo vyznajici se lip v oo overit?

V OO se nevyznam, ale prvni co bych v tomto pripade zkusil, by
bylo porovnat vystup prikazu "file -i cosi.dbf" u souboru, ktere
se otviraji "spravne" oproti souborum, ktere se oteviraji "spatne".
Pokud je to v MIME, mohlo by se to odhalit. Otazka ovsem je,
jaky soubor s MIME vzory OO pouziva.

OldFrog.