Problem s HW - je to normalni?

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 03:01:00 CET 2002

> Kdyz nastavite hodne agresivni casovani pameti (rozumej hodne rychle),
> tak vam to zacne v memtestu vyhazovat chyby. Mne se to stavalo, kdyz
> jsem nastavil nejrychlejsi casovani pameti v BIOSu. Desku mam Soltek
> SL-75DRV2, pamet Apacer DDR 256MB CL2.

Tak timto to 100% nebylo. Mel jsem BIOS nastaveny jako nejvetsi posera,
dokonce jsem mel podtaktovanou desku, procesor i pameti z 266 na 200.

Nicmene mi to nedalo a pote, co jsem zachranil a zazalohoval data jsem si
na jinem stroji pripravil system a nakompiloval kernel a jako posledni
pokus jsem po pak strcil do toho pocitace-diskozkouta, a ten jako by to
tusil se od te chvile chova jako vymeneny ... vse funguje jak ma, vsechny
mozne zatezove testy zvlada, uz jsem postupne vyladil BIOS na maximalni
vykon a zda se, ze je vse v poradku.

No jo, PC. A ja jeste nedavno veril, ze chovani pocitace je alespon v
principu predikovatelne :-((

-- Honza Houstek