Re: GIMP, format GIF

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 31 07:42:41 CET 2002

Zdravím,

ačkoli se dotazovatel cítí s odpovědí spokojený, já bych
si dovolil namítat. Pracuji s Gimpem už hodně dlouho a
nikdy jsem nemusel převádět obrázek do 256-ti barev, abych
ho uložil do GIFu. To dělá sám, a ostatně Vás na to upozorňuje
v gialozích při ukládání.
A že by u novější verze degradovali ukládací algoritmus? Asi
ne...

... určitě máte nainstalovaný příslušný balíček pro podporu GIFů?

S pozdravem,

Oak

Reklama:
Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=59