Re: avicap

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 31 07:49:07 CET 2002

Dobrý den,

nejsem si jistý, ale možná budete muset balíček avifile
nainstalovat celý znovu:
http://avifile.sourceforge.net/avifile-0.7.16-20020913.tgz
Mám totiž zkušenosti (z jiné distribuce), že tam tento
balíček nebývá kompletní; je v něm jen výběr nástrojů.
Proto jsem vždy stahoval a doinstalovával plnou verzi.

Zdraví,

Oak

Reklama:
Kliknete, hlasujte a vyhrajte v ankete Nejoblibenejši automobil roku 2003 v Ceske republice ceny za milion!! http://www.autoroku.cz