Jak spustit proces "killnutelny" kymkoliv?

Čtvrtek Říjen 31 08:36:33 CET 2002

Jirka Dutka wrote:
> Asi to bude triviální záležitost, ale nevím jak mám spustit proces
> (konkrétně mpg123) na pozadí tak, aby ho kdokoliv jiný (i non-root) mohl
> killnout (např. killall mpg123).

	No pokud to bude trivialni, pak se rad necham poucit. To co chcete
odporuje zakladni mslenckam UNIXovych systemu, jediny zpusob, ktery mne
napada, je podpora ze strany aplikace pres napr. PIPE ci jiny prostredek
IPC nebo program, ktery bude mit SUID bit pro EUID root... - ani jedno
IMHO mpg123 nema...