Integraly a derivacie

Čtvrtek Říjen 31 09:46:26 CET 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:

> 	Upoornuji, ze naucit se tyto funkcionalni jazyky (Eiffel, Prolog,
> 	Lisp atd.) neni jen si precist prirucku, jak se lisi proceduralni od
> funkcionalnich. Je to uplne jina filosofie a obavam se, ze bez vykladu
> to moc lidi samoukou nezvladne (dle sebe hodnotim Tebe...:->)...
	Řekl bych, že výklad je potřeba spíš k pochopení, jak to funguje
vevnitř, což se probíralo v druhém kursu logiky. Pochopit prolog dokázali
studenti gumnázia i bez počítače a praktické ukázky v 80. letech, snad to
není dnes takový rozdíl. Mně prolog nadchl právě až ve chvíli, kdy si
spolužák udělal pár pravidel pro derivace a pak jedním dalším udělal
integrály. Ne, že by řešení domácích úloh bylo snadnější, to spíš naopak :-).

ps Jo, a veselé vánoce