ntpd na Mandrake 9.0

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Čtvrtek Říjen 31 09:56:35 CET 2002

> Zdravim
> Plete dohromady dve veci. Nemuzete chtit provadet
> synchronizaci casu podle
> vnitrnich hodin a zaroven po siti z ntpd serveru.

Jisteze muzu - ntpd se totiz v pripade, ma-li k dispozici vice
casovych zdroju, orientuje podle toho jake maji stratum, no
ten local clock ma stratum 10, kdezto ty ntp servery maji
stratum 2, takze ten local clock je opravdu az last resort.

> smazte radky:
> server  127.127.1.0     # local clock
> fudge   127.127.1.0 stratum 10
> a znovu restartujte ntpd.

Nicmene jsem to vyzkousel a dopadlo to podle meho ocekavani -
funguje to porad stejne neuspokojive ...
Myslim, ze chyba bude nekde bud v konkretnim kernelu nebo v ntpd,
protoze stejne nakonfigurovany ntpd na redhatu bezi normalne.

	Zdenek