Win4Lin pod RedHatem (fwd)

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Říjen 31 13:00:07 CET 2002

Mam pocit, ze to neproslo, zkousim jeste jednou...

----- Forwarded message from Jaroslav Honsa <honsa na sunstel.asu.cas.cz> -----

>Dobry den, chtel bych se pozeptat na moznost, jestli jde spustit W4L pod
>rootem. Defaultne to nastavene neni a kdyz ve startovacim skriptu
>zakomentuji test na uid, tak me odmitne knihovna Xlib.
>Xlib: cannot open display 0:0
>connection refused
>Urcite to ma neco spolecneho s Xwindows.
>Mohl by mi nekdo poradit, jak tuto ochranu obejit ci v jakem cfg se da
>vypnout ?

Ahoj Honzo,

V instalacni prirucce mam napsano:
... v nekterych pripadech se muze objevit chybove hlaseni:
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
... a reseni:
env XAUTHORITY=~username/.Xauthority winsetup &

Tedy je to pro winsetup, ale melo by to jit i pro cele win, jenom se
nekde(?) musi povolit spousteni win pod rootem. (Zatim jsem to nenasel
;-(().

Jarda.

----- End forwarded message -----