MDK 9.0 a urpmi sources pre contrib ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Říjen 31 13:06:00 CET 2002

:> A ktery contrib? Mandrake nema jeden contrib adresar jako Redhat,
:> ale u kazde distribuce extra ...
:> Ale nic vam nebrani si ho nakonfigurovat:
:> urpmi.addmedia contrib ftp://mandrake.redbox.cz/nejaky/contrib with
:> ../kdeje/hdlist

pozeram, ze ste vsetci mudri .. :-{))

akurat som ku contribu nenasiel vygenerovany hdlist .. preto moja (
mozno pre ostatnych hlupa ) otazka ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying