MDK 9.0 a urpmi sources pre contrib ..

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Čtvrtek Říjen 31 13:37:09 CET 2002

> :> A ktery contrib? Mandrake nema jeden contrib adresar jako Redhat,
> :> ale u kazde distribuce extra ...
> :> Ale nic vam nebrani si ho nakonfigurovat:
> :> urpmi.addmedia contrib ftp://mandrake.redbox.cz/nejaky/contrib with
> :> ../kdeje/hdlist
>
> pozeram, ze ste vsetci mudri .. :-{))
>
> akurat som ku contribu nenasiel vygenerovany hdlist .. preto moja (
> mozno pre ostatnych hlupa ) otazka ..

A jak to mam asi vedet, ze si neumite prohlednout par adresaru? :)
Telepatii bohuzel neovladam ;-)
No dobra - napr. pro cooker contrib je to tadyhle:
ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake-devel/cooker/i586/Mandrake/RPMS2 with
../base/hdlist2.cz

Krome toho tusim, ze je mozne pouzit i synthesis.hdlist, ktery je primo
v RPMS adresari ...

	Zdenek Prchal