MDK 9.0 a urpmi sources pre contrib ..

Čtvrtek Říjen 31 15:32:20 CET 2002

Dňa 31. okt 2002 o 15:00, Jan ' Kozo ' Vajda napísal(a):

> :> takze 9.0 (stable):
> :> ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake/9.0/contrib/RPMS with
> :> ../../i586/Mandrake/base/hdlist2.cz

> moment ..
> nie je nahodou hdlist2.cz hdlist k druhemu instalacnemu CD ? pretoze
> hdlist2.cz sa nachadza aj na mojich CD .. a tam veru contrib nie je ..

potom asi nebude celkom nelogicka otazka, ze kde je hdlist subor pre
tretie cedecko ;]

> pokial je to naozaj hdlist k contribu ( co nevylucujem, ale nemam teraz
> moznost to odskusat ), tak potom mi uplne unika dovod, preco MDK team ma
> raz hdlist2.cz ako hdlist k druhemu instalacnemu CD a raz ako hdlist ku
> contribu ..

ROZLISIT treba hdlist subory na cedecku a na ftp-cku. kratkym pohladom
zistis ze nie su tie iste, a teda na cedeckach je v base/ adresari
skutocne hdlist pre kazde cedecko zvlast, ale na ftp je iba JEDEN hdlist
pre cely RPMS adresar, kde je v skutocnosti obsah prave tych troch
cedeciek. hdlist2.cz je potom celkom logicky hdlist subor ku contrib-u,
chybajuce linky treba reklamovat u spravcov mirrorov..

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586