Internetove bankovnictvi je jiz samozrejmosti

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Říjen 31 19:46:57 CET 2002

Daniel Hrbac wrote:

> Já už GE masíruji mailem každých čtrnáct dnů. Poslední 3 měsíce mi
> odpovídají už na každý třetí mail.
> :-)

Me uz z GE neodpovidaji vubec :-(
A pritom jim to blahe pameti jelo aspon pod NN 4.7x.
Jednoho dne to prestalo fachcit a od te doby je to v cudu.
Takze uhrady davam pres GSM a platby prohlizim pres internet.

Roman DAVID