pristup na internet

Pavel Hauptman phauptman na bilbo.cz
Neděle Září 1 14:05:03 CEST 2002

maska 255.255.255.255 je samozrejme chybna, spravne ma byt 255.255.255.0
co myslite tim subnetem? puvodne jsem mel na eth1 nastavenu adresu
192.168.2.1 a ze stanice jsem se pak nedopingnul an eth0. Muzete mi napsat,
jak by jste to nastavil vy? Jsem zacatecnik.

"Fox!MURDER" <fox na murder.cz> píše v diskusním příspěvku
news:akstsc$eoh$1 na mrazik.dkm.cz...