pristup na internet

Neděle Září 1 15:23:54 CEST 2002

On Sun, Sep 01, 2002 at 01:19:49PM +0200, Pavel Hauptman wrote:
> Dobry den,
Cau.

> nainstaloval jsem RedHat 7.2  server se 2 sitovkami.
Popisana konfiguracie je nezvycajna. Tym nechcem povedat, ze sa to takto
rozchodit neda, len, ze to tak zrejme "nebolo myslene". Odporucam sa poradit s
provajderom. S vysokou pravdepodobnostou ten 1 subnet, co si od neho dostal,
je mysleny len na prvy hop a tvoju lokalnu siet si budes pripajat cez
maskaradu.

> Eth0:
> IP 192.168.1.14
> Mask 255.255.255.255
Sory ale toto je IMHO somarina, to znamena ze v subnete je 0 ip adries.

> Gw 192.168.1.1 (gw providera)
>
> Eth1:
> IP 192.168.1.2
> Mask 255.255.255.0
> Gw 192.168.1.1
Toto je redundatna informacia, v tvojom pripade mas len 1 gateway tak ho
nemusis pisat k obom sietovkam.

> Stanice:
> IP 192.168.1.3
> Mask 255.255.255.0
> Gw 192.168.1.1
Pokial tu nebude 192.168.1.2 tak to chodit urcite nebude. Nie je to vsak
postacujuca podmienka, treba spravit este kopu dalsieho.

> Zna nekdo odpoved, proc to proboha nebeha?
"Je to rozbity." :-)

Bye,

  funny thats the third time since ive been on IRC today that i seen the word
                 "slave" and "microsoft" in the same sentence