nokia 6150 - IRDA

d na d-c.sk d na d-c.sk
Neděle Září 1 19:01:35 CEST 2002

> Ahoj

> nevim jestli nejdu s krizkem po funuse, ale zasadni krok vedle je pouste
> ty nastroje jako irattach a irmanager -d1 a nasledne irdump - z cehoz je
> zrejme ten log - to je jak se domnivam uz rozbehnuri IRDA - coz je chyba
> - me to funguje tak ze mi pouze nastarti jadro s podporou IR a hned na
> to poustim xgnokii popripade gnokii a funguje to. Pravda je ze mam
> intergrovany IR na bordu, ale z hlediska koncepce by to melo bejt jedno.
> drzim palce.

Nie, s krizom po funuse nejdete. Stale to nechodi. Nerozumiem tomu
preco, ale nechodi. Verim ale ze je to nejaka obrovska banalita.
Ja mam tiez irda na mainboarde, ale neviem si predstavit ako ho mam
vyviest von, tak som kupil IRDA na klasicky COM. Ten ako pisem, funguje
bezvadne vo windowsoch ale v linuxe mi gnokii s tymto proste
spolupracovat nebude a neviem cim to moze byt.
Skusal som aj Vasu aleternativu, nestartovat irattach, ale vysledok je
ako vzdy. Nespoji sa to a nejde to .. :-( Existuje nejake riesenie ,
alebo mam kupit druhy tlf ?

Este jedna otazka : ide nejako emulovat modem na tento tlf ? Rad by som
skusil aspon pripojenie na dial ked uz gnokii nepojde. Viete ma niekto
odkazat na nejake linky o pripojeni ?

Dakujem

--
... best regards