Prechod z Win na Linux... - DAKUJEM!

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Září 2 09:37:21 CEST 2002

On Mon, 2 Sep 2002,  Linux Linux wrote:
> Ak by este niekto nedel poradit ten katalog CD a nahradu za FinePrint..
Katalog CD pouzivam cdcat - udela si vypis souboru na CD do katalogu
a hleda obycejnym grepem. Takze jestli si dobre vzpominam, chtelo by
to pro Vas dopsat nejake jednoduche rozhrani. ( Jestli jste chtel
videt to jako strukturu na disku).
FinePrint mi prisel sice sikovny, ale pstools umi take spoustu veci.
> Prisiel som na jednu vec. Dualboot si musim nechat. Pod linuxom nechodi
> Internetbanking CSOB.
Budte rad, neni to jen CSOB, z Komercni banky mi dokonce odepsali, ze
s vyvojem pro jine OS nepocitaji.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493